Thursday, July 19, 2012

Akhirnya, Alyah Mengakui Sedang Kenali Hati Budi Ramli MS

Spekulasi tentang percintaan mereka berdua sudah menjadi buah mulut para peminat & penggiat seni sejak tahun 2010 lagi. Tetapi, kedua dua’nya masih bermain tarik tali.


Ramli MS di’khabarkan mula rapat dengan Alyah selepas majlis Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010 (ABPBH2010) berakhir di Genting Highlands pada 3 April 2011.

Namun sejak gossip itu keluar, Ramli MS mahu pun Alyah sendiri sering mengelak menjawab secara terus soalan yang berkaitan dengan hubungan mereka berdua.

Dan, laporan terbaru Media Hiburan mengatakan Alyah hari ini mengakui yang beliau sedang berkawan dengan Ramli MS & mereka kini sedang mengenali hati budi.

“Saya akui yang saya sekarang berkawan dengan beliau dan kini kami masih dalam proses mengenali hati budi masing-masing,” ujar Alyah yang di’hubungi wartawan.

“Saya harap dengan penjelasan ini, tiada lagi pihak membuat sebarang spekulasi yang bukan-bukan. Doakan yang baik-baik untuk kami dan jika ada jodoh (berkahwin) saya akan kongsikan dengan semua peminat”. Jangan tunggu lama lama, maklumlah sedang elok masing masing sedang single.

No comments:

Post a Comment